Idag har det varit riktigt kallt! Troligen nordanvind.
 
När jag var på massagen sa Marie att jag var tvungen att hålla mig varm. Hade mycket att lossa på i både rygg och nacke. Nu känns det kanonbra!

När jag kom hem var hundarna och jag ute några timmar. Promenerade och jobbade lite i stallet.
 
 
 
 
 
Sen gick vi in och åt mellis, tände ljus och värmde oss lite.
 
 
 
 
 
 
När Tomas kom hem så red vi båda två. Han jobbade lite från marken också, Disa är ju inte så igångsatt än.
 
Jag är jättenöjd med hur det gick med Tindra. Både igår och idag har jag varit väldigt glad efter ridningen. 
 
Hoppas det fortsätter så, för nu har vi anmält oss till en tävling!! Visserligen en "skojtävling" hos Malin, men ändå!
 
Det är en lagtävling, en cup, på tre tillfällen. Den första i slutet i november. Moa och jag ska vara ihop och Karin och My. Jag vet egentligen inte vad vi ska göra 2 av 3 gånger, men det löser sig! Ha ha!
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

17 Oct 2016 10:18

Jag körde ju nästan förbi dej i lördags, där på slätten blåste det ordentligt, vinden tog tag i bilen och det var lite otäckt faktiskt.

Kommentera

Publiceras ej