1. När började du blogga och varför?
Jag började oktober 2008. Har skrivit dagbok förr och alltid gillat att skriva.
 
2. Vilket var ditt drömyrke som barn?
Djurskötare
 
3. Om du skulle byta förnamn, vad skulle du vilja då heta?
När jag var liten ljög jag ibland och sa att jag hette Madeleine... Men jag vill nog inte byta!
 
4. Vilket är ditt drömresemål?
Island och Gotland som jag varit på. England, Irland och Skottland vill jag till!
 
5.En person som är din förebild och som inspirerar dej?
Inom hunderiet finns flera. Bland annat Tobias Gustavsson. Spårguru!
 
6. Vart skulle du vilja bo om du fick välja fritt, oberoende av familj och jobb?
På Gotland eller kanske i Norrland!
 
7. Vad skrämmer dej mest?
Hur det ser ut i världen just nu :-(
 
8. Vilken är din favoriträtt?
Å jag älskar ju mycket olika. Nästan allt som är vällagat. Sushi är en stor favorit!
 
9. Vad skulle du ta med till en öde ö?
En vän som kan överlevnad....själv skulle jag aldrig klara mig!
 
10. Hur skulle du helst vilja bli överraskad och av vem?
Det är kul att bli överraskad! Postkodmiljonären skulle gärna få komma.......
 
11. Har du träffat någon genom bloggen som du inte kände innan?
Jag har träffat Marianne, vilket var jättekul. Hon bloggar på marresmams.se
 

1 kommentarer

Marianne

09 Oct 2016 23:37

Tack :)

..ljög och sa att jag hette Madeleine...haha vad roligt!

Kommentera

Publiceras ej