Alltid är det något. Man ska tydligen inte göra uppdateringaar på datorn. Hela veckan har den bråkat och jag kan inte skriva blogginlägg på mobilen. Igår lade jag in en massa nya foton. Nu kommer jag inte åt dem från bloggen. Morr..... .
Jo, nu gick det visst! Det här är från Elis namngivning. Sista kortet är på huvudpersonen som somnade vid paketöppningen! Det var förra helgen. Veckan sa bara swisch. Tomas var borta en dag så det var lite pusslande. Karin har också hjälpt till.
Hästarna har haft fullt upp med att göra upp vem som ska bestämma i hagen. De gapar och skriker mest som tur är. Några småsår har Beris fått, de andra inget! Vi har inte släppt ihop alla ännu, vet inte riktigt hur vi ska göra.
Emilia växer och utvecklas. Gud så söt hon är!

1 kommentarer

marianne cargus

17 Sep 2016 15:54

Usch vad sur man blir när tekniken krånglar, den ska ju bara fungera.

Jo hon är ju jättesöt lilla Emilia <3

Det var Cicci som undrade om vikt-gruppen finns kvar, jag har ju kvar min blogg och i dag har jag skrivit första inlägget sen i mars. Det är kanske lättare att skriva när man vet att fler är med.

Kommentera

Publiceras ej