Imorse var det pannlampa på. Det regnade och var kolsvart. Fast inte kallt ännu. Regnet var ljummet och lite skönt!
 
På förmiddagen var jag hemma här en stund med min brukare. Vi fikade och gick promenad. Sen kom Karin efter lunch och gick en sväng igen med hundarna.
 
Jag slutade kl 17 då var det en underbar regnbåge som jag ville fota. Men innan jag hann stanna blev den ganska blek!
 
 
 
Vi gick ut direkt och plockade in fåren som ska klippas imorgon.  Det var inte svårt, nu när gräset börjar ta slut och vi fodrade i vindskyddet. De rusade in!
 
 
 
 
My och Moa kom och red. Vi gick med hundarna samtidigt och hämtade hem de andra från betet. Det blev väldigt mörkt!
 
Imorgon kommer alla mina barnbarn. Mi och Karin kommer och hjälper mig med tackorna . Härligt!
 
 

1 kommentarer

marianne cargus

30 Sep 2016 07:53

Det är så fint med regnbågen men som sagt, svår att fota utan riktig kamera.

Jag brukar ångra mej när jag ger bort kläder, nu med recepten vet jag ju att det finns på google, men favoriterna blev kvar, de som är trummade och lite matglada på haha

Kommentera

Publiceras ej