Hamnade framför sockerfilmen på tv 1 efter att vi varit ute och fodrat. Har sett den förut. Så hemsk!
 
Alla borde se den och se vad olika  mat gör med människor. 
 
Idag blev det ingen ridning heller. Tindra har stått en hel vecka nu. Men imorgon ska jag rida!
 
Idag har jag haft en privatlektion i stan hos en hund och en kurs här på eftermiddagen. Stalljobb därimellan.
 
Idag var första dagen jag kom ut till fåren och de låg helt lugnt och iddislade. Annars har de stått och skrikit efter mat!
 
 Här kollar vi hur många som är dräktiga.
 
 
Karin har varit här men åkte hem när min kurs började.
 
 
 
 
Armen värker ännu. Så det blir ett kort inlägg.
 
Nu när vi var ute nyss så mötte vi en räv. Stor och fin, en ganska orädd. Den satte sig i hagen och glodde på mig.Medans vi var inne i stallet så tror jag att räven gick förbi utanför stallet och in i trädgården. För när vi gick ut for hundarna iväg helt hysteriskt och skällde!
 
 

1 kommentarer

marianne

20 Apr 2017 10:22

Hur många lamm tror du det blir?

rävar är fina, det är inte ofta man ser mer än när de springer iväg....det brukar gå en över hagarna här...en gång var den framme vid hönshuset men vände...som tur var ;)

Jag brukar också säga till barn och har fått mycket skit för det, så jag har lärt mej (tror jag) att säga till på ett mjukt och fint sätt....denna pappa är barnbarn till karln som bodde i huset tidigare, han som kastade ut kött till skatorna och gav Leo bakelser...

Kommentera

Publiceras ej