Tomas gödslade ju igår på vallen, så det är bra att det regnar.
 
Jag pysslade inne på fm. Tvättade och dammsög. Ringde också veterinären och frågae om de magra tackorna. Hon tyckte vi skulle avmaska dem så hon ringde in ett recept.
Så här ser de ut:
 
 
 
Men vad är det med apoteken nu för tiden. För tredje gången på kort tid så har de inte varor hemma. Utan man får vänta flera dagar. Tycker det blir sämre och sämre.
 
På eftermiddagen gick jag en lång promenad med hundarna. Det var kallt.
 
Men det sprack upp på kvällen och solen kom fram. Lagom till min nosework träning!
 
 
 
 
 
Fick Linas matkasse idag igen. Lagade lax med asiatiska smaker.
 
Nu är det dags att gå ut igen. Korta kvällar numera!

1 kommentarer

marianne

25 Apr 2017 09:17

Jag tänkte på avmaskning igår när jag läste, men sen tänkte jag att du nog hade gjort det...

Janne tittar i recept för att lära sej och få idéer, han följer de inte slaviskt, jag gör det mesta från huvudet om jag inte ska ha något särskilt, då tar jag fram recept.

Nästa vecka är det dags för behandling igen, det är spännande att se hur det blir efter den

Kommentera

Publiceras ej