Idag har Karin varit här och vi har ridit! Har längtat!
Tindra var jätteduktig trots att hon stått hela förra veckan! Jag var ju ganska trött så det blev ett lugnt pass.
Tränade övergångar och jobbade med smidighet! Hon är så duktig på ridbanan! Tror att hon gillar det!
 
 
 
 
Karin red både Freyja ch Birkir för Emilia sov nästan 4 timmar! Charmtrollet!
 
 
 
Efter mockning, foderpackning och hundpromenad var jag så trött. Så när Karin hade åkt hem somnade jag i soffan!
 
Tomas fick gå ut själv när han kom hem.
 
Jag började med mat. Vi fick matkassen idag. Det var en laxrätt idag med god sås och råstekta svartrötter.
 
 
 

1 kommentarer

marianne

14 Feb 2017 10:12

Lugn nu så du inte får något bakslag på förkylningen.
Tindra tog hänsyn till dej ;)
Inte undra på att Emilia är så glad jämt när hon sover så skönt och länge.
Tack! jag har inget minne av att jag körde på den bron, men det måste jag väl ha gjort då. Nästa gång ska jag hålla utkik ;)

Det gick bra att jobba, jag satt i kassan de två timmarna jag var där, det innebär lite spring, men gick bra. Jag har inte så många pass på golvet nu som tur är, och tror jag slipper helt nu i början.

Kommentera

Publiceras ej