Idag har jag vilat mycket igen. 
 
Både fm och em i soffan. Så det hade ju aldrig gått att tävla idag!
 
För tjejerna gick det bra iallafall! My kom 4:a i både tölt och fyrgång! Jättekul! Moa gick inte vidare till final, men fick fina poäng i både trav och galopp! 4,5 är inte dåligt alls för en gubbe som Berserkur. Tölten var lite energifattig och skritten lite passaktig. Jag önskar jag hade sett det!
 
 
My och Prins
 
Moa och Berserkur
 
 
 
Berserkur hade varit dålig i magen och bajsat typ 10 gånger! Jag antar att han blev nervös! Han har ju aldrig tävlat!
 
Nu ikväll har jag känt mig piggare. Lagade 3 rätters på typ rester! Avocado med räkor. Biff och pommes, ett glas rödvin,sen fruktsallad med glass och lite chokladsås! Hann inte ta kort på efterrätten, kastade mig över den. Ha ha!
 
 
 
 
Imorgon hoppas jag verkligen att jag orkar lite mera än idag!

1 kommentarer

Marianne

13 Feb 2017 10:03

Så tråkigt att du inte ens orkade att följa med och titta, men så duktiga flickorna är :) och hästarna också förstås.
Vad gott med avokado och räkor...det var längesedan jag åt avokado.

Jag måste fråga om broavgiften....om du vet, men nyligen fick dödsboet en betalningspåminnelse som ingen av oss förstod, efter lite googlande förstod jag att det var en broavgift någonstans runt Motala, jag körde ju brorsans bil den vägen, men såg ingen skylt om betalning? Min svägerska fick iaf bort avgiften för påminnelsen, då de skickat första räkningen till fel adress. Vet du var det är? Och står det någon skylt om avgiften? Har nämligen hört fler som missat det,
Fortsätt att vila nu så du blir helt frisk....

Kommentera

Publiceras ej