Imorse var det så disigt ute. Tea och jag red klockan 10. Hon sa att det är så dimmigt så man tror att man har fel på ögonen!
 
 
 
Tomas har hållt på i sovrummet och satt upp väv. Så snart kan vi måla. Det blir kul. Och min tavla har kommit som jag ska ha därinne!
 
När vi hade förmiddagsfikat så kom solen fram. Vi gick ut och jobbade.Jag började till och med i växthuset och greja för jag fick vårkänslor! Sen åt vi lunch därinne.
 
 
 
 
 

Sen gick vi en lång promenad, Tomas och jag med hundarna. Vi har planerat att vandra i fjällen senare i sommar. Så det är väl dags att börja röra på sig!

Ikväll var det melodifestivalen igen och vi har mest slappat! 

1 kommentarer

marianne

19 Feb 2017 09:48

Tea är för rolig :)

Så då blir det att flytta in i nya sovrummet snart? Kul!!

Semestra med fjällvandring....åh vad roligt det verkar ;) det skulle jag också gärna vilja göra, men jag har aldrig fått något gensvar hos någon, nu är det nog kört, för jag tror tyvärr inte att denna j-a värk i foten någonsin kommer att släppa. Det är ju inget fysiskt fel.

Alla dessa rabatter på vad det än är, känns mest krångligt, tror dessutom att de normala priserna är högre p.g.a av att de ska kunna erbjuda dessa rabatter....helt knasigt enligt mej.

Kommentera

Publiceras ej