Jag skulle ha börjat 17 men fick börja klockan 12. Vi har lite problem med folk på jobbet.
 
Jag hade bokat tid med Allie på Rehab i Norsholm så Mattias fick följa med. Bra aktivitet!
 
 
Men de ville inte behandla henne igår, de tyckte hon verkade sjuk. Då kunde man inte köra med lasern.
 
Vi fick åka hem igen.
 
Jag sa att jag kan inte vänta på att få röntga henne till den 19/7 om hon ska ha ont och bara gå och vänta!
 
Men de hade inte tid igår och det är ju en timmes bilresa dit. Jag ringde min lokala veterinär istället och fick komma idag!
 
Röntgen såg okej ut. Inga stora grejer. Hon hade fin rygg för att vara 10 år. Men musklerna är mycket spända. Så hon fick massage och blev helt groggy!
 
 
Imorgon får hon följa med till jobbet och gå lite promenad där. Det blir bra. Här hemma är det risk att hon springer omkring. I stan blir det koppel och mycket spännande dofter.
 
Idag var Emilia här igen. Vilken lättsam unge! 
 
Sen kom Robert med familj på förmiddagsfika. Barnen ville se kattungarna. Jag hade köpt några klänningar till barnen och alla tre dög!! En till Kasper och två till Hilma. 
 
 
 
 
 
 
Marie och flickorna kom och tog Emilia när jag skulle till veterinären.
 
När jag kom hem var jag helt slut.Tänkte rida, men orken var borta. Jag tränade några minuter med JIm och gick en promenad. Sen lagade jag mat. 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej