Fattar inte att jag inte somnat! Jag gick ju upp tidigt. Allie och jag var i Norsholm på rehab redan klockan 9.
 
Det gick bra. Hon känns lite bättre. Vi har fått en massa övningar som vi ska göra. Puh! När vi nu ska hinna det.  Jag har också bokat kiropraktor i augusti eftersom hon känns så sned! Vi får se om det behövs eller om vårt arbete med musklerna räcker.
Kvällens bild! 
 
 
När vi åkte hem stannade vi i Fornåsa och handlade. Kom hem vid 10.30, rejält kaffesugen, trots att jag tog en slurk på kliniken!
 
Tomas var och hämtade sin bil i Linköping och kom hem vid lunch.
 
Idag har jag grejat i mitt hundrum, som jag har på kurserna , när det behövs. Städat och fått upp whiteboard tavla på väggen. Hängt upp lte tyg på väggen och det ska bli mer på resten av väggen.
 
 
 
 
 
 
Plockat lite kantareller med. Små och torra, men om det kommer regn så finns det små knoppar!
 
Imorgon startar sommarens valpkurs. 7 små valpar kommer hit! Det blir kul! 
 
Sen kommer Emilia och ska vara här när föräldrarna är på bröllop. Victor kommer också, så det blir en bra dag!
 
 

1 kommentarer

marianne cargus

17 Jul 2017 08:00

Fint att Allie blir hjälpt av behandlingen....

Oj vad du grejar med nåt hela tiden, att du orkar?!

Kommentera

Publiceras ej