Man blir lite veckovill när man är ledig!
 
Men det är måndag idag. Jag hade en privatlektion inne i stan kl 11 hos världens sötaste lilla valp. De är ju så otroligt lättlärda! 12 veckor var han och han lärde sig ligg på en halv minut!  Man riktigt såg hur hjärncellerna jobbade! Ha ha!
 
Åkte direkt till optikern och hämtade mina nya glasögon. Lite grönaktiga bågar, annars ganska lika de jag har.
 
Åkte och köpte sushi till Tomas och mig. Det var supergott!
 
Jag hade en lektion till kl 14.30 med en kund som behövde lite hjälp. En stammiskund kan man säga. Det var jättetrevligt!
 
Sen var klockan nästan 17. Vi satte oss i trädgården med en kopp kaffe. Det var skönt!
 
När vi slappat en stund lastade vi in transporten full med skräp. Så imorgon blir det nog tippen.
 
Marie, Fredrik, My, Moa och lille Filip kom en sväng. Jag satt och lagade några flugmasker och sen gullade vi med kattungarna!
 
 
 
Idag gick vi in skapligt tidigt. Det blev mat 20.30!
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

28 Jul 2017 08:00

Veckorna går fort nu...och de ljusa kvällarna är på väg bort, usch!
Har ni hittat på något namn till kissarna ännu? För länge sen hade jag en stålgrå katt som hette Greyen samt en hona i samma färg som hette Tjejen!

Kommentera

Publiceras ej