Igår hann jag inte skriva för Karin och Stoffe var här och grillade så det blev sent!
 
På fm var vi och kastade transporten full med skräp. Det var kaos på Tuddarp!
 
 
När vi kom hem så kom en kund och köpte en ny sele. Sen åt vi och Karin, Stoffe och Emilia kom.
 
Karin och jag red, det var asvarmt! Sen gjorde jag blåbärspaj!
 
På kvällen grillalde vi.
 
Idag var det inneplock på fm. Gjorde musli och sett städade vi ur ugnen. Hann vara ute en stund innan jag lagade pannkakor.
 
Allie och jag på rehab i Norrsholm. Hon är bättre., men vi har ett digert träningsprogram!
 
Tomas fixade kaffe när jag kom hem. Vi åt jordgubbar till.
 
Sen kom mina två projektelever. Det var trevligt och roligt! De var fortsättningsekipage och mycket duktiga!
 
 
Men nu är jag astrött!
 
 
 

2 kommentarer

Marianne

28 Jul 2017 08:07

Vissa dagar går det i ett...det var fullt nör vi var på återvinningsstationen också, många använder sin ledighet att rensa ur förråden, det märks på jobbet också när kunder kommer med säckar fulla med pant.
Martin och Mio har de bra, de är i hälsingland hos hans pappa och där kan han gå fritt. De hade varit på kontoret innan de åkte dit och Mio hade sprungit in till tjejerna direkt och charmat de.
Köksmöblerna har inte kommit, men det stod 810 dagar...de borde komma i dag eller i början på nästa vecka


Martin

marianne

28 Jul 2017 09:02

Haha...inte 810 dagar, 8 - 10!
fy vad äckligt med mögliga ägg hade du kokat de eller var det till omelett eller pannkakor eller nåt sånt så du knäckte de? Var det en spricka i skalet? Jag har hört att ägg kan mögla, men aldrig sett det.
Mina ägg ligger kvar i hönshuset till jag ska ha de...tar in en platta åt gången. De behöver inte alls ligga kallt, men den åker in i kylen ändå för det mesta, ibland ligger de i en skål bredvid spisen....ägg håller sej ju länge.

Kommentera

Publiceras ej