Jag satte klockan imorse för Emilia skulle komma klockan 8. Karin jobbade 9-15. Jag satte fart så jag skulle vara klar när hon kom.
 
Tyvärr har det ju småregnat hela dagen så vi var inne ganska mycket. Några promenader blev det och sen sov hon ute i vagnen i 1,5 timme.
 
 Prins vågar sig fram!
 
Berserkur är alltid nyfiken!
 
Puss Allie!
 
 
När Karin kom och hämtade Emilia så gick jag ut och red. Tog med mig Mio och Allie på en tur. Det gick inte lika bra som sist, men okej iallafall!
 
 
 
 
 
 
Tomas hade kommit hem när vi kom tillbaka. Då åkte vi till soptippen med transporten full av skräp!
 
Hade tagit fram kålpudding ifrån frysen så maten gick snabbt!

3 kommentarer

Days by Johanna

14 Jun 2017 06:59

Så härliga dag och så fina bilder =)

marianne

14 Jun 2017 11:13

När jag ser alla dessa foton på Emilia och djuren tänker jag på vilken härlig start i livet hon får...
Levande gosedjur hihi

Lucky är ok igen, åtminstone ser vi ingenting och i kväll blir det hopplektion även för henne.

Utmaningen med skratta kom egentligen från högre ort...men hade jag inte börjat för alla år sen skulle jag inte brytt mej om detta.. det är lätt att det blir krystat och kunderna märker sånt så himla väl....som när vi skulle önska alla kunder en bra dag....var och varannan kund frågade om vi får order att göra det. Nä det ska komma naturligt, annars får det vara för min del...aldrig att jag skulle göra mej till på det sättet på någon annans uppmaning.

kram

Days by Johanna

14 Jun 2017 19:06

Vi är många som inte gillar håkan :)

Kommentera

Publiceras ej