Jag har så svårt att komma isäng. Ofta kommer vi ju in sent och äter. Så när man satt sig är klockan mycket......
 
Så när klockan ringer på morgonen är jag halvdöd! Skyll mig själv......
 
Idag jobbade jag till 14. När jag kom hem var Emilia här! Karin ville rida så jag tog hand om den lilla. 
 
Sen drack vi kaffe när hon kom in igen.
 
Jag kan ju inte lägga in film här. Men jag lägger på instagram. Emilia "lekte" med Jim och badade i hundvattenskålen!
  
 
Ikväll hade jag noseworkkurs eller prova på rättare sagt.
 
Några var superduktiga men sen är det alltid någon som blir besviken på sin hund och inte tycker att de presterar som de vill. Det är det tråkigaste med kurser. Man önskar ju att de ska förstå att hundar är olika och lär sig olika fort!
 
Imorgon ska Emilia vara här för Karin ska jobba.Kanske ska lägga mig i tid ikväll. Ha ha!
 
 

2 kommentarer

marianne

13 Jun 2017 09:27

Det är svårt att komma i säng i tid, äter man sent behöver man en stund att smälta maten, och ofta sitter man kvar och pratar om saker och ting.

Lägg filmen på Youtube först, du kan göra ett privat album, sen kan du lägga in filmer i bloggen.

Visst går det att göra soppan på färska tomater, men är osäker på om du ska skala de då? Den blir nog inte lika slät annars, men egentligen. ...vad gör det? :)

Jag hittade på den själv för det var superenkelt och snabbt.

marianne

13 Jun 2017 09:31

Ava hostar till och från, och då i de första travstegen. Nu har hon inte gjort det på någea gånger :)

Kommentera

Publiceras ej