Jaha! Nu vann visst Robin. Ja den var ju bra. Men jag höll på Nano. Den gillar jag!
 
Igår jobbade jag tills idag. Jag fick gå hem en timme tidigare för Jim och jag skulle på kurs i rallylydnad. Det var kul, men svårt!
 
 
 
Så mycket nya regler. Herregud jag som har anmält mig till utbildning till rallylydnadsinstruktör!
 
Men det var kul iallafall och Jimpan blev jättetrött när vi kom hem.
 
När vi skulle åka så skrev Karin att hon var på väg hit också. Det var så fint väder så hon blev ridsugen.
 
Så jag fick träffa trollungen idag med. Idag skulle hon inte sova. Hon var vaken hela tiden ute så vi red varsin gång.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var ute i flera timmar. Hundarna fick märgben ute också. 
 
När vi kom in åt vi ostkaka och kaffe! Emilia åt också ostkaka!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Ikväll festade vi till på ett litet räkberg på spenatbädd och sen oxfilé!

2 kommentarer

Marianne

13 Mar 2017 06:16

Vädret har verkkigen varit härligt i helgen, vårkänslorna har infunnit sej ;)
Vad fin Emilia är i sin rosa overall, men nu när hon börjar rida behöver hon ju ridbyxor ;) Det ser ut som hon fått i sej oskakan och bara lite hamnat utanför...hihi

Robin är ju härifrån trakten så de flesta här höll på honom, jag har inte hört alla låtar och de jag hört har jag glömt.

Du får kika in hos hebbe, han skriver om sin mat nästan varje dag, jag har fått inspiration av honom till flera saker.

Marianne

13 Mar 2017 06:23

Just nu vågar jag inte rida själv, kanske löjligt men jag är jätteorolig att Ava ska skutta till så jag tappar balansen, och att någon ska hålla henne när jag glider av (på ett ben)

Men du brukar ju ha sällskap av den tänkande flickan?! Och Karin ibland....tränar ni inte tillsammans också?

Kommentera

Publiceras ej