Jag var bara ledig måndagen efter helgen. Tisdag till onsdag jobbade jag igen. Jag jobbade extra för jag själv vill vara ledig den 5/12.
I morse hade vi p-möte innan jag gick hem.
Jag lagade lunch när jag kom hem. Sen gick vi ut i snöyran. 
 
Vi tog en promenad, fodrade och packade upp ensilaget som var kvar.
 
När vi kom in så klippte jag klor, borstade pälsar, dammsög och vek tvätt. Sen var jag värd lite fika.
 
Igår ringde jag VC och fick en tid på fredag, för nacken. När jag hade fått tiden så pratade jag med Ewa i telefonen. Hon undrade om jag gör några övningar. Nää, sa jag. 
 
Medans vi pratade sa hon hur jag skulle göra och gissa vad, det känns redan lite bättre! Jag har ju spänt mig så mycket och knappt rört på huvudet. Men jag går väl dit ändå, tror jag.
 
Jag ska också på massage på fredag förmiddag. Det blir bra.
 
Idag har hundarna fått träna lite. Både lite trick inne i köket och lite nosework i stallet. Känns bra.
 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska Karin åka till tandläkaren med Freyja. Jag jobbar men hon har lovat att ta med sig hundarna. Vi hoppas Freyjas tänder är okej! 

1 kommentarer

Marianne

23 Nov 2017 22:44

Bra om du går till VC oavsett om övningarna hjälper, prata med de om ev wiplash, du fick ju den där balen i ansiktet och du kan mycket väl ha fått en sån skada, de kan visa sej lång tid efter. Du har väl kontaktat försäkringsbolaget? Viktiga saker som lätt glöms bort då man själv tycker "det är inte så farligt"

Back on track krage tipsade jag om tidigare, har du någon?

Kommentera

Publiceras ej