Jag tog ett långt jobbpass ute imorse. Gick ut 7 och kom in 9! Då mockade jag en full kärra med, då tar det lite tid.
 
Frukost smakade bra sen! Fick för mig att träna lite nosework innan jag skulle till frissan. Satte på kaffe och tränade samtidigt. Rätt som det var så var klockan mycket så jag fick gasa iväg till stan.
 
Kom in dit med huvudvärk, nackvärk och värk i axlarna! Hur är det sa min frissa!? Jag berättade att jag var lite stressad och har ont. Då bestämmer vi att vi är tysta , sa hon!
 
Gud vad skönt det var!! Jag satt tyst och blundade i 1,5 timme! Sen fick jag kaffe och vi pratade lite i slutet när hon torkade håret. Jag gjorde nämligen slingor. Det blev jättefint, som vanligt! Hon är så duktig!
 
När jag kom hem så kom också Karin. Utan barnet! Stoffe är pappaledig nu. Så vi red ut. Jag red Disa. Första gången jag red ut på henne. Hon var lite stark och seg i hjälperna. Men jag får väl ge henne lite tid. Jag höll inte på att drog i henne eftersom jag har ont. Tänker att jag får träna det på ridbanan så det blir lite lättare! Sen tog vi en kort sväng på Freyja och Berserkur i skymningen.
 
 
 
Karin åkte hem och jag messade till Fam och frågade om hon skulle komma till Tindra idag. Det visade sig att hon var i Varv och kunde komma efter det. Så jag tog in Tindra och pysslade om henne lite. När Fam kom så tyckte hon att det kändes lite bättre i benet. Det tyckte jag med, men var osäker på om jag kände rätt! Vi hoppas att det är så!
 
Idag kom matkassen igen. Lagade en god kycklinggryta och sen kollade vi på Vår tid är nu på svt 1. Bra serie!
 
Jag skrev lite om rallylydnad igår . Rally har inget att göra med fart, utan handlar om samarbete. Man är som en kartläsare till sin partner (hund!) Man går banor med skyltar. Skyltarna finns i allt från nybörjare till mästarklass!
 
Innan man kör, går man banvandring!
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne%20

07 Nov 2017 20:25

Aha...då förstår jag!
Å så härligt ridfoto, med solen också.
Blir ridsugen nu.

Hoppas ni kände rätt om Tindras ben..

Kommentera

Publiceras ej