Idag var sista dagen på rallylydnadsutbildningen. Vi hade ett 2 delat prov på morgonen. Det ena handlade om regler och bestämmelser och det var jag lite nervös för! Det andra var mer om pedogogik, kursupplägg osv.
Det var jag mer bekant med!
 
 
 
Första delen hade jag exakt så många som man behövde för att bli godkänd. Andra delen gick bättre! Där hade jag mycket tillgodo! Efter det hade vi praktiskt prov igen, som dagen innan. Fast nu var det de som var lite duktigare än de igår.
Jag fick ett moment där vi skulle träna inkallningsmoment.Det passade mig bra. 
 
 
 
 
 
 
När vi slutade fick vi bedömning på de proven. Det igår fick jag mvg på  och det idag vg. Bra va?
Vi fick också ett personligt brev med bedömning på arbeten som vi lämnat in. Jag fick bra där med, fast jag har ett par grejer kvar som jag ska lämna in.
 
När jag kom hem drack vi kaffe innan vi gick ut och grejade.
 
Sen lagade jag mat och pratade i telefonen med Ewa. 
 
Imorgon tänkte jag , å vad skönt att vara helt ledig. Som tur var så kollade jag kalendern. Skulle visst till frissan!
 
 

3 kommentarer

marianne

06 Nov 2017 08:35

Grattis till fina betyg, jag har aldrig förstått (eller tagit reda på) vad rallylydnad egentligen är fast jag har flera vänner som gått med sina hundar.

Du kan väl snart försörja sej på hundkurser? Det känns som om du kan alla olika varianter ;)

När du kommer hit ska jag beställa middag hos Janne ;)

Martin hostade när han var här så det är nog han som smittat mej.
Vilka raser på höns har din granne? Det finns ju en som lägger chokladbruna ägg också...

yllefilt.blogg.se

06 Nov 2017 09:30

Kul med utbildning!

mamma

06 Nov 2017 10:57

Vad duktig du är med allt du företar dig.Njut hos frissan !

Kommentera

Publiceras ej