Igår var Jag inne hela fm och fyllde i en jättelång enkät, 35 sidor!
 
När Karin kom lagade jag leverstuvning till oss. Emilia var inte så impad av det! Ha ha! Hon åt mest ärtor och kastade det andra till hundarna...
 
Klockan 14 kom veterinär Birgitta. Tindra har en senskada. Jag får räkna med 5 månader innan jag kan börja tänka på att rida...usch vad tråkigt!
 
Den lille minibaggen kastrerades. Birgitta kallade honom mr Been. När hon sa det så höll jag med. Han har såna ögon!
 
Jag började jobba på kvällen. Kom försent pga att det var en viltolycka och totalt stopp. Fick ta en annan väg!
 
Idag jobbade jag till kl 17 och åkte sen direkt till en hund som hade problem. Ja jösses, den var inte lätt! Men jag hoppas mina råd ska hjälpa i rätt riktning.
 
Imorgon ska jag på fortbildning/träff  för noseworkinstruktörer. Hoppas det blir givande så jag kan hålla mig vaken!
 
Nu är det godnatt!  zzzzzz.....
 
 
 
 

2 kommentarer

Marianne%20

29 Sep 2017 18:41

Bra namn på baggen :)
Usch jag minns när Brigade hade senskadan...den läkte ju aldrig som du minns :( jag hoppas verkligen att Tindras prognos ser bättre ut.

Ava är rolig att rida när hon ör sprallig

marianne

29 Sep 2017 23:08

Vad var det för enkät som var så lång?
Det skulle jag aldrig klarat av....jag har dålig läsförståelse nu p.g.a all stress....:(

Vackert fall....kan det möjligen vara på Island? ;)

Kommentera

Publiceras ej