Eftersom klockan blev typ halv 2 inatt innan jag somnade så sov vi till 8. Ups! Jag skulle ha kurs kl 9.30.
 
Jag hann precis ut till dess! Hade två ekipage i rallylydnad. Det var jättekul att se hur de utvecklats! Dessutom hade de med sig lyxfika! 
 
 
 
 
 
 
När de hade åkt fixade jag i stallet och gick en sväng med hundarna. Sen in och fixade lunch.
 
På eftermiddagen hade jag en familj på privatlektion som jag hoppas att jag kommer få följa på fler lektioner. De behövde hjälp med sin stressade men fina vovve!
 
När de hade åkt hem satte vi på kaffe i stallet och tog en kopp ute. Tomas harvade sen betena och skrapade skit i hagen så där blev det fint!
 
Jag tog en promenad med hundar och Berserkur. Idag hängde han med bättre! När vi kom tillbaka borstade jag honom och klippte lite på svansen. 
 
 
Alla hästar fick hinkmat med loppfrön i och Freyja fick stå och äta extra hö. 
 
Sen har jag hunnit träna lite rallylydnad med Jimpan. Jag lämnade skyltarna framme efter kursen! Han är så duktig och älskar att träna. 
 
Nu hörde Fam av sig och skulle komma och behandla Tindra. Klockan är snart 22 men vi ska ju ändå ut och fodra så det blir perfekt. Tur att hon bor nära!

1 kommentarer

Marianne

16 Apr 2018 07:07

Det känns som om hela dagen blir konstig då man försover sej. Vilken lyxig frukost! Det har sina fördelar att få hem folk på morgnarna ;)
Men inte kl 22 en söndag....det skulle bli stress hos mej direkt någon ens ringde då.

Jag läste på fb om den stressade hunden, vill höra mer om kontakten, men du får väl inte berätta om dina kunder.

Sv, Jag ändrade i inlägget, tror jag skrivit rätt program nu, haha
Ja vi är nog lite knäppa, just det där med att slösa bort tiden tänker jag också på, men egent5norde vi vara nöjda och tacksamma med att få en trevlig liten paus i arbetet :)

Ska vi planera den helgen då? Jag ville inte tränga mej på, men är väl dags att hämta köttet också?!
Jag måste bara dubbelkolla att Martin inte tänkte komma till mej då

Kommentera

Publiceras ej