Inflammerad fot. Halt häst och ensam hemma....Tycker synd om mig själv.
 
I helgen har jag jobbat. Fredag och söndag. Lördag hade jag två kurser. 
 
Tomas var på auktion på lördagen. Han köpte hö......ett ton. Han bjöd nog på något mer men det mesta blev dyrt. 
 
Idag har Karin varit här och grejat lite. Ja, lite, för hon har ju jobbigt att gå. Snart får bebis titta ut!
 
Imorgon kommer Robert och hjälper mig att få in fåren, som ska klippas på onsdag. Tomas är i Danmark några dagar. Efter det ska vi på vårdplanering för pappa.
 
Nu har jag redan somnat i soffan, så jag ska nog gå ut och fodra och sen sova.
 
 Vad gör han?
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

10 Apr 2018 12:54

Det ÄR synd om dej, du sliter ut dej.
Kul med kurserna, det var väl skapligt väder hos dej också i helgen?

Jag tror inte hon känner sej skamsen över sitt utbrott, så mycket vett har hon nog inte.

Det är bra med puffen som man kan ställa undan då den inte behövs!




Kommentera

Publiceras ej