Igårkväll blev jag mormor igen! Karin fick en liten flicka som vägde 4 kg och var 49 cm lång! Det blir spännande att få träffa henne. Och även se vad Emilia säger!
 
Idag regnade det hela fm när jag hade valpkursavslutning och em på nosework! Småduggade som tur var.
Vad roligt det var på båda kurserna, att se hur de har utvecklats!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter det kom Robert och Mi med barnen. Vi gräddade våfflor och var ute en stund, då solen kom fram igen.
 
 
 
 
 
Innan jag gick in vid 19 tiden så rensade jag ett av landen. Jäklar vad det växer!
 
 

1 kommentarer

Marianne

28 Apr 2018 23:41

Grattis till mormor och mamma, och Emilia som fått en liten syster <3

Det spåddes regn här på em, men vi har haft kanonväder.
Dixie påminner om Ava på många sätt, och jag gillar henne.

Kommentera

Publiceras ej