Jag jobbar galet mycket nu.
 
Har redan jobbat 128 timmar denna månad. Det blir dessutom 4 helger i rad. Eftersom jag fick jobba en helg när vikarien var sjuk.
 
I morgon jobbar jag igen. Fick byta schema denna veckan. Men det funkar....
 
Tyvärr är pappa väldigt dålig nu. Idag var mamma och jag där en sväng när jag slutat jobbet. Men gud vad jobbigt det är att se honom...... Han tynar bara bort. Så sorgligt.....
 
 
Igår var jag och Mattias ner till Hästholmen en sväng på dagen. Och Kim och Håkan var också med. Vi åt deras prisbelönta glass som var jättegod. Men jag hade ont i huvudet hela dagen . Så även idag. Kanske vädret eller att jag oroar mig. Eller både och kanske.
 
 
 
 
 
När jag kom hem idag så hade Tomas sytt en tröja åt Allie. Hon har ett skavsår som hon slickat på, men nu slipper hon ha tratt eller krage  iallafall!
 
 
 
 
 
 
 
Förutom mockning  av hagen så har jag möblerat och fixat lite i gästrummet. Så nu får någon komma och inviga det!
 
På kvällen lagade jag en tomatsås till. Fick så mycket tomater av Anette. Sen blev det köttfärssås och kebabbiffar av fårfärs. Mums! Lagade en äpplepaj också av egna äpplen. Den blev väldigt god.
 
 
 
Hästarnas bete har blivit lite grönt igen efter lite regn!
 
 
 
 
 
Jag tror att jag ska sova nu! 
 
Godnatt!
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

13 Aug 2018 13:33

Oroligt med din pappa :(
Trist att jobba varje helg när övriga familjen är ledig, så har ju jag det också förutom familj då ;)
Nu har jag inga problem med blogg.se, men har haft.

Kommentera

Publiceras ej