Idag hade jag bjudit in till en gemensam promenad. Vi blev 6 personer med varsin hund. Och Stella var med i barnvagnen!  Emilia var på förskolan. Hon ska ju gå 3 dagar i veckan. Fast hon sa att hon ville åka till mormor i morse (Såklart!)
   
 Det var så trevligt på promenaden. Och nu lade jag ut om nästa vecka. Två har redan anmält sig.
 
När deltagarna hade åkt hem så släppte vi ut de andra hundarna också.  Jag hade bara Mio med på promenaden.
 
Karin åt sin lunchlåda och åkte sedan hem.
 
Jag rensade lite på grusgången och sen mockade jag hos hästarna och gav dem lite hö.
 
Jag försökte sitta ute och äta men det var så mycket getingar.  Usch!
 
Sen gick jag en promenad med hundarna innan jag och Susanne åkte och tränade. Jag har ju sovit dåligt en längre tid. Svettas mycket, har kramp, grus i ögonen (!) och ont i knäeländet! Jag undrar vad det är för fel? Hör allt till klimakteriet (utom Knät)
 
Det är tur att vi är två som åker till gymmet. Annars hade jag lätt hoppat över idag. Gäspat och gäspat......
 
På torsdag ska vi åka igen. Imorgon jobbar jag så på torsdag åker jag direkt dit efter jobbet.
 
 Idag gick det inte att ladda upp foton alls. Jävla skitblogg!! 
 

2 kommentarer

Marianne

29 Aug 2018 05:40

Visst har det varit extremt mycket getingar i år? På Öland sätt vi med flugsmällare ute, och där vimlade det av bålgetingar också...de ser man ju inte alltför ofta längre.
Fint initiativ av dej med hundpromenaderna.

Jag tror dina besvär beror på klimakteriet, svettning har man ju hört, och grus i ögonen....Ja slemhinnorna blir torrare med åren, men det kan bero på dataskärmen också, min optiker rekommenderade droppar från apoteket, har slängt förpackningen men ska kolla upp namnet. Kramp har jag också fått den senaste tiden...kan vara att man dricker dåligt eller mineralbrist, (tror magnesium om jag minns rätt)
Men vet du vad? Jag hade absolut INGA besvär alls....mensen var regelbunden och sen upphörde den bara!
Jag väntade på alla besvär man hört om, men inget hände. Coolt!

Det är sjukt att det är så dyrt att ha hela tänder, det gör mej förbannad, inte bsra för att det gräver hål i min kassa, utan för att alla inte har en kassa att kända.

Marianne

29 Aug 2018 05:42

Vattentornet ska målas, antar att de blästrar först....det blir nog inte så kul, hoppas vinden ligger på åt andra hållet då

Kommentera

Publiceras ej