Vaknade halv 7 av att Jim kom tassande. Jag kände att jag faktiskt sovit ganska bra. Det var ett bra tag sedan.
 
Fodrade och åt frukost innan jag dammsög av och städade toan. Blev alldeles lagom klar till 10, då kusin Marie och Amanda kom och fikade. Amanda var många år sedan jag träffade.
 
När de hade åkt hem så åt jag lunch. Fixade hos hästar och gick promenad. Sen sydde jag om Allies tröja och satte resår i ärmar och runt magen. Hon har trampat ur ärmarna några gånger.
 
 
Senare åkte jag till frissan och passade också på att köpa present till Emilia som fyller på söndag.
 
 
Idag gick det inte att ladda en enda bild. ... 😣

1 kommentarer

Marianne

24 Aug 2018 08:58

Härligt att värmen stannar, här regnade det hela dagen igår...en försmak på vad son kommer. Men jag läste att ovädret skulle flytta sej mot Sverige.
Men vad skrev du till blogg.se? Jag brukar skriva att det inte går att ladda ner, att den bara tuggar.

Det enda som är tråkigt med ensam semester är att äta ute, då är det ju trevligt att ha någon att prata med, men det funkar ju.

Kommentera

Publiceras ej