Inte en enda Lucia har jag sett tyvärr! Men jag har ju varit hemma mest, så det kanske inte är så konstigt!
 
Imorse fick jag sova till 7.30. Tomas hade satt upp kompostgaller för trappen, så Allie kunde inte väcka mig!
 
Vi tog en snabbrunda ut och fodrade innan frukost. För sen skulle vi promenare med Anette. Hon kom 9.30 och vi gick en dryg timme. Skönt, vackert med sol och kyla.
 
 
 
 
Sen var jag ute och mockade en timme innan jag åt lunch.
 
Helen kom på eftermiddagen när hon slutade jobbet. Det blev ett par timmars mysigt snack.
 
 
 
 
 
 
När hon åkt hem så var det dags att åka och handla. Det hade jag inte gjort sedan förra veckan. Det var tomt i kylen och delvis i frysen.
 
Igår onsdag,  var jag ledig och på fm jobbade jag ute och inne, var och köpte hundmat och sen på kvällen var jag på privatlektion hos en mysig hund med ägare. De var lite uppgivna när jag kom men desto mer positiva när jag åkte hem. Det är ju underbart. Det är det som gör att jag håller på med privatlektioner.
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

14 Dec 2018 12:39

Men hjälp vilken söt hund, men den ser lite busig ut.
Jag har inte heller sett någon lucia, förutom på fb då förstås, jag hade tänkt titta på Rickard Södergren som lussade på musikhjälpen, det blev inte av, men hoppas kunna se på svtplay.

Sv: jag såg bara att jag skulle få komma hem tidigare från jobbet. Idag hände lite samma sak, de frågade om ajg kunde komma en halvtimme tidigare, och det fanns gott om tid, så var jag ute med bilen och en lampa lös, så nu blev den där halvtimmen 1 1/2 timme istället, för att jag ska hinna in om och lämna bilen på verkstan och gå därifrån till jobbet, det är inte långt, max 1 km, men ändå.

Min syster gick ju bort först, 6 veckor efter dog min svägerska och nästan 1 1/2 år senare dog min bror, det känns onödigt hårt att mista sina nära så tätt.

Kommentera

Publiceras ej