Det är torsdagkväll (natt) och jag har ju faktiskt varit hemma flera dagar. Vi kom hem i måndagskväll.
 
På Island var det väldigt roligt och trevligt, fast kallt!
Vi har sett så många fina hästar på Landsmot! Fast fy farao vad dyrt allt 
 
Vi hyrde cyklar och cyklade ett par dagar. Det var jättefin väg och det hade varit trevligt att köra lite lugnare och stannat och fotat! Men det var inte lätt. De andra cyklade på som om det vore tävling!
 
En kväll var vi på Skeidvellir, där vi varit varje gång. De är så gästvänliga och vanliga! Vi åt mat (lamm) och fick se när hela familjen red och visade jättefina hästar!
 
Vi bodde på hotell Fron och vi hade en jättefin svit! Men de två sista nätterna sov jag knappt! Det låg en gaybar nedanför som hade full fest till klockan 5! Morr......
 
Sista kvällen i Reykjavik var vi på Fishmarket. Vi åt så god och fin mat! Och dyr förstås!
 
Lägger upp lite foton från veckan.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna veckan har gått så fort. Vi hade lite att göra när vi kom hem! Igår var vi på kalas hos Hilma som fyllde 7 år.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
Idag har vi lämnat Freyja och Tindra till Malins bluphingst Viktor. Han är efter Prins från Knutshyttan. Det blev lite spontant! Men ibland är det bra! Håll tummarna för att det tar sig!
 
 
Imorgon ska min träningskompis Susanne och jag komma igång igen. Jag hade gått ner ett kilo innan vi åkte och det kändes ju bra. När vi kom hem hade jag gått upp två!!! Ha ha! Jag som tänkte att vi rört oss så mycket, vi gick och gick och cyklade!
 
Men det är inte viktigast, jag tränar för att orka mer. 
 
Godnatt!
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

15 Jul 2018 15:40

Var det gruppresa? Med tanke på att du inte han fota efter cykelvägen.
Så ni ska ha föl nästa sommar också? Spännande :)

Så söt Hilma är :)

Klart du gått upp, muskler väger ju ;)

Kommentera

Publiceras ej