Kom på eftermiddagen! Men de var få.....
I måndags var Susanne och jag och tränade. På eftermiddagen kom Karin och barnen. Det var så varmt så vi kunde knappt vara ute.Man var alldeles kladdig.
 
Kl 18 hade jag en hundkund som var rolig! Det var duktigt hundfolk och det gick jättebra. Stoffe kom också. Tomas och han åkte och hämtade halm hos Mats. Sen åt vi mat när de kom tillbaka.
 
Sen var det jobb ett dygn igår till idag. Med ett avbrott för att åka hem för att ha kurs!
 
Imorse handlade jag innan jag åkte hemåt. Sen gick dagen snabbt med diverse jobb.
 
Tomas har slagit en äldre vall hos en granne lite längre bort. Hoppas att det blir lite hö.
 
Hade en hundkund till idag. Vi tränade på liknande problem som i måndags. Det var deras första hund, men de var ovanligt snabba att lära sig!
 
Försökte måla lite, men det blev mindre bra. Får se om ett lager till hjälper!
 
Inatt sov jag dåligt på jobbet pga värmen så jag är astrött nu. Har somnat flera gånger. Tror att jag ger mig nu!
Får bli inlägg utan bilder.....
Godnatt!
 
 

1 kommentarer

Marianne

19 Jul 2018 22:35

Det blir inte mycket gjort ute nu när det är så varmt.
Slår ni hos grannen för egen räkning? Hagarna på Osdal står tomma så det kunde nog bli lite hö där också om någon ville.
Att du ids måla, sånt klarar inte jag...Du är så kreativ med allt.

Kommentera

Publiceras ej