Igår var jag så trött så jag somnade när jag satt och lagade min jacka! Ha ha!
 
Men det var fullt upp hela dagen.
 
Först tränade Susanne och jag en timme. När vi kom hem drack vi kaffe. Sen åkte jag till mamma och hämtade henne för vi skulle till pappa och lämna saker och hälsa på.
 
Jösses vad det har gått utför fort. Han sa knappt något. Bara sov och grymtade lite. Så sorgligt. Det kändes som om han var lite vilsen med. Han har ju nyss flyttat dit från att ha bott på kortis ett bra tag.
 
 
 När vi hade varit där en stund, vi hälsade även på faster Inga som också bor där, så åkte vi till Maxi. Vi skulle byta ett par grejer och så passade vi på att handla. 
 
När jag kom hem hade Tomas satt på potatis så vi åt sill lunch. Fast klockan var ju runt 16!
 
Efter maten jobbade jag i stallet, red en sväng på Tindra. Det var helt insektsfritt, så skönt!
 
Men något bloggande blev det inte, somnade i soffan! När jag sydde.
 
Idag började jag dagen med valpkurs.  Roligt och fint väder! Vilken tur vi haft, varje gång. Nästa lördag är sista gången.
 
Vi åt lunch tidigt, sen gick jag till skogen efter ha släppt hästarna på bete. Hundarna fick leta lite ost i skogen. Efter en liten stund kom Alfons gående och ville vara med! Han hade spårat efter oss. Lille kissen.
 
Tomas fick ta hand om några träd som fallit ned, det har ju blåst så mycket.
 
 
 
 
 
 
 
Vi drack kaffe och sen slipade jag sängborden. De blev inte bra när jag målade sist. Så jag köpte ny färg och pensel. Kanske målar dem imorgon.
 
Sen red jag ut. Mio och Allie fick följa med. Idag var det mycket insekter. Usch vad jobbigt det är.
 
När jag kom tillbaka så var det lite stalljobb kvar och så vattnade jag. Klockan var redan 20 så jag började med maten. Det blev lamm! 
 
 
 
 
 Ups! Somnade igen, så det blev söndag. Klockan är visst 1.30!

1 kommentarer

Marianne

24 Jun 2018 13:35

Men vaf du far runt överallt, inte konstigt att du sommar ifrån allt när du sätter dej.
Vad jobbigt med din pappa, det måste vara hemskt att se hur han förändras.

Kommentera

Publiceras ej