Den här veckan har jag bara ett jobbpass och det var igår tills idag. Och på måndag börjar min semester, men jag är ju redan ledig! Så man kan ju säga att jag börjat redan.
Efter mitt jobbpass hade vi p-möte.
 
När det var slut gasade jag iväg till Skänninge där jag mötte Susanne för att träna.
Imorgon kommer jag ha träningsvärk! 
 
Det är väldigt bra på gymmet. Nya maskiner och än så länge har vi lyckats komma när vi är nästan själva.
 
På fredag kör vi igen!
 
När jag  kom hem var Karin här. Emilia höll igång som vanligt och hon pratar oavbrutet! Man fattar inte riktigt allt!
 
När flickorna sov så red Karin ut på Birkir. Det duggregnade medans jag packade foder och mockade lite. Sen vaknade Stella. Hon är inte lika nöjd att sova i vagnen som Emilia alltid har varit. Hon sover bättre  i famnen. 
 
När Karin var klar gick vi in och fikade. Jag red senare. Vi åt jordgubbar som jag hade köpt dyrt. 100:- för 2 liter och hälften var inte fina. Jag skrev och klagade på deras fb sida och blev lovad kompensation. Kokade sylt på dem med rabarber, det brukar bli gott.
 
När tjejerna åkt hem så lagade jag mat. Tänkte att vi skulle äta lite normal tid!
 
 Tomas kom hem, då  åt vi teriyakikyckling med ris. Det var gott. En maträtt från Linas matkasse.
 
Sen gick vi ut och jag red en runda med Mio och Allie som sällskap. Svinkallt och regnigt, men hästen var pigg och hon har inte lyssnat på veterinären som sa: Ingen tölt!!
 
När vi kom in så provade jag alla kläder som jag fått från Bon prix idag. Allt passade utom 2 bh:ar . Det är ju bra! 
 
Till kvällskaffet blev det resten av jordgubbarna med en klick gräddfil.
 
 
 
 
 
 Foto: Karin
 
 

1 kommentarer

Marianne

21 Jun 2018 23:12

Men dumma pållan, hon måste lyssna på veterinären om hon ska bli frisk ;)
Jag brukar också handla på bon prix, de har fina kläder och normala storlekar, det gillar jag och jag har köpt flera klänningar där.

Kommentera

Publiceras ej