Var på väg upp vid 7 men somnade visst om en halvtimme. Skyndade mig ut och fodrade. Men idag var det plusgrader och då är de inte så hungriga. De har ju dessutom näten med halm. Jag såg att de inte varit här så länge, utan antagligen nere på Werns lycka. Det var inte många högar att mocka. Typ varsin bara!
 
Katterna skulle med på promenaden. Då tar det tid. Jag gillar när de är med! De är såna personligheter!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter frukost städade jag toan och vek tvätt. Sen kaffe innan vi åkte till stan för att handla hundmat och kattmat.
 
När vi kom hem drack jag en mugg soppa på stående fot. Behövde fodra igen och hundarna hade ju inte varit ute, bara åkt bil!
 
Nu var det varmt ute! Gick i bara tröja och det skvalade verkligen från taket! Det är väldigt blött på gårdsplanen!
 
 
Karin, Stoffe och Emilia kom. Barnet sov medans vi packade foder och Stoffe grejade med ett och annat. Typ rensade hängrännan ovanför stalldörren och satte in mitt bagagegaller i bilen. Han är en arbetsmyra!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen gick vi in och gjorde våfflor. Emilia busade som vanligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Efter ett par timmar åkte de hem och jag gick ut och fodrade.
 
Letade reda på skyltar tills imorgon då valpkursen startar. Skrivit ut papper och förberett lite.
 
Tittade på Let´s dance ikväll. Jösses vad duktiga de var redan! 

1 kommentarer

Marianne

24 Mar 2018 13:43

Skönt att somna om ibland, men inte för länge ;)
Det droppade här också, alltså finns det hopp om vår även detta året ;)

Min sjukgymnast i sthlm hjälpte mej med låsningar, de han inte kunde manipelera loss knäckte han...ajaj!

Vår Citygross har både höns- och häst-foder och strö.
Dessutom har de en fantastisk charkavdelning med RIKTIGT bra kött av alla de sorter...
Det verkar vara lite olika på olika butiker

Kommentera

Publiceras ej