Jag vaknade vid 6 men låg kvar till 7 iallafall. Sen glodde jag ut ifall jag skulle ta täcken på hundarna. Det såg kallt ut så det gjorde jag.
 
När vi hade ätit frukost åkte jag till affären i Skänninge. Köpte blomma, choklad och lotter till Stoffe som vi skulle till på kvällen.
 
När jag kom hem blev det fm kaffe och sen gick vi ut.
 
Eva kom förbi med sin man och tittade på djuren. Lite roligt att det var en kille som växte upp i samma område som mig och gick i samma skola.Eva är inflyttad hit för bara några år sedan. Hon är i min ålder.
 
Imorse kom ett sms från grannen. Hon har frågat om ridning förut, men nu var det dags! Imorgon kommer hon hit och hälsar på.Tror hon också är i min ålder. De är ganska nyiflyttade hit.Från Norrland!
 
När vi hade ätit lite sen lunch så gick vi ut igen på en promenad. jag tog ett foto på Tomas och dirigerade honom till höger. Kolla skillnaden!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen red jag  Birkir. Det är lite svårt att rida tillsammans med någon när man vill träna. Han lyssnar inte så värst! Så nu fokuserade jag på snabba halter, skritta fram ordentligt, tölta och innan jag satt upp jobbade jag lite fram marken.
 
Hann borsta Tindra lite med innan det var dags tt åka.
 
 Katten tog mitt spö och lekte med!
 
 
 Hos karin och Stoffe fick vi Emiliamys och god mat!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Födelsedagsbarnet!
 

1 kommentarer

Marianne

18 Mar 2018 09:33

Skönt när man kan ligga kvar en stund, det gör jag alltid, behöver väcka alla j-a stela leder.
Härligt väder hos dej också, hos oss blåste det isvindar, men i lä var det skönt.
Jag fattar inte vad du menar med fotona på Tomas
När man har sällskap och vill träna blir man inte så fokuserad på träningen då man måste se till att sällskapet är med på vad man gör.

Mina katter har också lekt med spö så fort de fått chansen, det är tydligen roliga leksaker.

Fin varm bild på morfar som nattar Emilia <3

Jag gillar ju att gå och är inte mörkrädd så det är rätt skönt att gå i den svarta tystnaden.

Kommentera

Publiceras ej