Vaknade till snö.....Blev lite smått deprimerad faktiskt. Fick börja med att ställa in dagens kursstart i rallylydnad. Vattnet från igår var idag en isbana med snö på!
 
Ägnade större delen av fm till telefonsamtal till barnen och mamma. Sen dammsög jag köket och torkade golvet, för att känna mig lite nyttig.....
 
Drack kaffe och gick sen ut vid 12 snåret. Promenad i snöyra.....Usch!
 
 
 
 
Fodrade hästar och får. Idag gick Berserkur omkull i hagen. Det hjälper ju inte med att vara varken skodd, med brodd  eller oskodd! Stackars djur!
 
Men ikväll har Tomas skrapat och grusat. Hoppas att det hjälper lite.
 
 
 
Ingen ridning idag. Har haft ont överallt! Jag fick iallafall en tid till den kiropraktorn som Marie rekomenderade, nästa torsdag.
 
Eftersom kursen blev inställd åkte vi och hämtade halm istället! Det var bra!
 
Linas matkasse kom. Det blev en god kycklingrätt idag!

1 kommentarer

Marianne

27 Mar 2018 09:56

Men jädra snö :( förädiskt när det ligger is under, har han grusat i hagen också? Vilket massa merjobb som kommer med snön.

Jag vet inte om Avas problem kan komma av den kullerbyttan, jag ska fråga veterinären på torsdag....om jag kommer ihåg.

Jag är inget proffs på buskar, men de äldre grenarna ska bort så de nya får luft och plats. Min häck här är inte ansad på åratal så jag klipper/sågar ner den till ett par dm, sen kommer de nya skotten och förhoppningsvis kommer de fort...

Kommentera

Publiceras ej