Jag blir galen! Hade skrivit ett långt inlägg och lyckades radera allt utom ett ord! Fy tusan!
 
Det blir en förkortad version nu.....
 
På fm kom min granne Ulla som vill lära sig rida islandshäst. Hon har ridit stor häst förr och har sen hjälpt en vän att rida hennes islandshästar, som inte var så utbildade. Det är ju svårt då!  
Det blir ju toppen att lära henne, hon bor ju så nära dessutom!
 
På em red jag Birkir igen och han var jätteduktig. Dessvärre blev Allie halt. Mio och hon var med mig. Men jag undrar om hon sträckte sig. Det var ju ganska isigt.
 
Tomas har gallrat i fårhagen igen och jag packade allt foder. Katterna höll mig sällskap.
 
Imorgon är det jobb igen så nu får det bli fodring och sen sängen! Godnatt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

19 Mar 2018 09:44

Men Allie då :( dumma ishalka.
Oj, då får du två tjejer att rida tillsammans med, kul!

Ja det är Susanne som skrivit Svinalängorna, har den gått på TV? Eller minns jag fel? Jag har inte läst boken, men nu ligger den i min bokhylla, hennes "Håpas du trivs bra i fengelset" nu har jag många böcker i listan...haha

Aha...nä jag tänkte inte på busken haha, men det är klart nu ser jag ju...
Maria är bra, hon hänger oftast med på mina upptåg ;)

Kommentera

Publiceras ej