Idag är det röd dag. Fick börja på ett nytt inlägg igen.
Det är något knas med blogg.se ibland.......
 
 
Det har kommit en strid ström av grannar och tittat på lilla fölet idag.
Jag jobbade ju inatt och kom hem på fm.
 
Dagen har gått åt till trädgårdsarbete och hästjobb! Jag har klippt gräs och krattat på gruset som Tomas har rensat med traktorns hjälp.
 
 
Han drog också upp ett dött träd och fixade till runt brunnen. Sågade till ett nytt lock bland annat. Det andra läckte.
Jag blir glad när det börjar se bättre ut i trädgården. Det kändes lite övermäktigt ett tag. Gräsklipparen ville ju inte starta heller!
 
Tomas som gillar projekt.....har också börjat bygga en ny rök och i helgen ska han hämat några grisar. Jodå, vi är inte sysslolösa.
 
 
Imorgon kommer Tina och hälsar på. Jag har byggt upp lite rallykombinationer som hon ska få träna på. Jag har lite uppgifter kvar på min utbildning som ska lämnas in. Hon ska vara min projektelev en timme. På kvällen ska jag på en privatlektion.
 
Sen ska jag ringa Victor och höra när han ska hämtas! Robert fyller idag. Men vi ska fira när Victor har kommit så alla kan vara med. Nu är jag väldigt trött och foten vill vila!
 

1 kommentarer

Marianne

11 May 2018 10:06

Jag har inte hunnit med så mycket bloggande och har flera inlägg att läsa igen, men senare...hehe

Hur tycker du om alla som kommer och vill titta på fölet? Jag tror inte jag skulle bli så glad över något sånt, faktiskt.

Du har så fin trädgård och jag förstår att det känns trist när du inte hinner med, jag lider lite nu när jag ser mina få rabatter på Osdal bli fulla av ogräs :(

Jag har läst barnboken, men inte hennes memoarer, visste inte ens att de fanns. Jag undrade om du läst dotterns bok, den har jag lagt i min bokhylla nu.

Kommentera

Publiceras ej