Var nyss ute och morgonfodrade. Freyja har gapat hela natten och har hållt mig vaken. Ja Birkir har ju svarat med förstås. Vi har flyttat Freyja och Disa nu till egen hage närmare huset. Det passar visst inte damen med den 10-årige sonen.
 
 
 
 
 
 
Det skulle säkert gå att föla i flocken. Men det går inte att ha de andra tre på fri tillgång med gräs. De skulle rulla fram. Och dessutom skulle de snart ha betat ner den hagen.  
 
Hundarna skulle äta gräs, så vi gick några hundra meter på 20 minuter! Ha ha! Katten Alfons var med och jagade insekter och göken gol för fullt!
 
 
 
 
 
 
Igår gick halva dagen till hästtandläkaren. Jösses vad intressant det var! Och jag fick känna på tänderna före och efter. Det var Tindra och Birkir som var där. Jag ska försöka se till att de andra också får komma dit. 
 
 
 
 
Helgen var det jobb så jag kom hem igår morse. fm gick till hemarbete och sen tandis då. Kvällen hade jag kurs för tre lite osäkra hundar, som växte redan efter första tillfället. Då är det underbart att ha kurs!
 
 
 
 
Karin, Stoffe och Flickorna var här en sväng. Jag hann inte prata så mycket med dem. Men Emilia ville mata katterna och borsta hästarna. Sen gick de en promenad med Tomas när han kom hem.
 
 
 
 
Bruno vill du smaka! Råkade tappa ut lite!
 
 
 
Emilia matar Alfons!
 
 
 
Bebis ska heta Stella!
 

Kommentera

Publiceras ej