I helgen hann jag inte skriva, för då var det fullt upp! 
 
I söndags kom Marianne och hälsade på. Vi var ute och gick mycket, red och på kvällen åt vi mat. Jag lyckades skiva en stek på fel håll och dessutom var den överstekt. Ja ja! Så är det ju när man ska bjuda!
 
Igår åkte hon hem på fm och då kom Karin och barnen. Vi hann gå en sväng innan jag skulle till jobbet.
 
Mattias var genomförkyld och febrig så det blev en stillsam em/kväll. Hoppas jag slipper bli smittad!
 
Idag när jag slutade var jag och tränade först, med Susanne.
 
När jag kom hem lastade jag in hundar och åkte till Tranås och lämnade fårskinnen. De ska nu beredas och blir klara i december. Har redan några som vill köpa. Det blir spännande att se hur de blir. Man vet ju aldrig!
 
Åt lunch när jag kom hem och sen gick hundarna och jag en sväng. Det var varmt idag också. Men jag tog ett ridpass , mest skritt, på ridbanan. Så roligt! Tindra var jätteduktig. Hon gillar att jobba. Så mycket att hon ofta försöker gissa vad jag tänker göra! Hi hi!
 
Efter ridningen tog jag en kopp kaffe och satte mig i växthuset. Galet, i oktober!
 
Ikväll var det sy-cirkel igen. Jag lagade Emilias jacka och sen sydde jag nästan klart ett av lakanen som jag håller på och delar. Har några dubbelpåslakan. När täcket gick sönder i tvätten beslutade jag att vi inte ska ha ett sånt igen. Det var så otympligt! Så nu har jag köpt vitt tyg att skarva i.
 
Nu ska jag duscha och sen sova!
 
 
För två år sedan! Emilia och Allie.
 
 
 

2 kommentarer

Anonym

17 Oct 2018 10:11

Steken var jättegod, så himla överstekt var den väl inte?
Tiden går alltid för fort när man har roligt, men vi hann ju med en hel del!

Sådär var Ava också ibland på banan, läste mej innan jag gett instruktionen.

Jag tror jag vill köpa ett skinn!

Håller tummarna att du inte blir smittad och förkyld.

Marianne

17 Oct 2018 10:13

Vet inte om jag lämnat en anonym kommentar?!
Jag var så glad när jag hann plocka ihop lite saker på IKEA och blev så stressad av strulet att jag knappt fick luft...lite typiskt mej :(
Men allt gick att beställa på nätet så borde få det om nån dag

Kommentera

Publiceras ej