Om inlägget går att spara och dela.
 
Jag är trött på strulet med att när jag suttit och skrivit och ska puplicera,så kommer det upp en sida där det står Nekad åtkomst.  Sen försvinner allt. Och foton har jag inte kunnat lägga in på flera månader, utan att först spara ner dem, på datorn. Från telefonen går det inte. Och ibland går det inte ens från datorn. 
 
Idag ska jag på massage. Det ska bli superskönt. Har inte varit på ett par månader nu. 
 
Resten av dagen är också inplanerad. På fm ska jag åka och köpa hundmat. 
 
I em ska fårklipparen komma och klippa de 4 tackorna och ikväll har jag nosework avslutning.
 
 
 
 
Hoppas hinna rida lite med.
 
Igår red jag med Eva och jag har vågat tölta lite på Tindra. Det var det sista jag skulle göra så veterinären. Först fick jag rida i de andra gångarterna.Det blir mycket vikt på bakbenen. Men nu är det ju ett år sedan hon skadade sig och jag börjar korta sträckor. 
 
 
Nu ska jag åka och köpa hundmat så jag kan dricka kaffe när jag kommer hem.

1 kommentarer

Marianne

04 Oct 2018 21:33

Det där är så irriterande, men nu borde de ha ordnat det, jag fick iallafall svar att problemen var lösta nu.

Oj har det redan gått ett år sedan hon skadade sej?! Ja du har ju verkligen tagit det lugnt med igångsättningen så det borde väl vara ok med nån kort sträcka tölt.

Kommentera

Publiceras ej