Jag sitter uppe. Det är som att man kommer över en trötthetsgräns lite tidigare på kvällen, sen piggnar man till.
 
Idag har det varit fullt upp. Men bara trevligt!
 
Började med hundpromenad och då hade jag med mig alla tre och det funkade bra. Bara alla håller avständ. Vi var 6 personer och 9 hundar.
 Sen åkte Susanne och jag och tränade på gymmet. Hämtade medicin till Jim också och handlade lite mat.
 
När jag kom hem åt jag lunch och sen red jag Tindra. Det har varit ca 18 grader idag så man har haft lite kläder på sig! Och hästen blev jättesvettig!
 
På kvällen hade jag vardagslydnad och det var bara halva gruppen. 
 
Tittade på ett program om klimakteriet ikväll. Jag sover ju dåligt och är varm så det känns som om jag kokar!! Och sen fryser jag imellanåt. Det var typiska tecken. Men en del har ju mycket fler symtom. Tex humörsvägningar, depression och svettningar. Jag har det nog ganska lindrigt! Det var del 1 av 2 jag såg. Ska se det andra med.
 
 
 
Älskade katt!
 

Kommentera

Publiceras ej