Jag skulle ha jobbat extra idag, men det behövdes inte som tur var, Min sjukskrivne kollega kom tillbaka!
 
Började dagen med hundpromenad igen. Idag var vi några fler. Det var väldigt trevligt och vädret var varmt. Som igår, riktigt sommarväder.
 
 
 
 
 
 
Efter promenaden så fikade vi. 
 
När de åkt hem så mockade jag, fodrade och sen åkte vi (hundarna och jag) till stan och fixade lite ärenden. Köpte ny pannlampa, fotoalbum och lite annat som jag skrivit upp. Sen mat också, som vanligt! Hur mycket handlar man hem egentligen?
 
När jag kom hem så öppnde jag till ett bete. Hästarna stod och ropade! 
 
Hade köpt med mat hem från stan så det blev en sen lunch. Ringde lite samtal också och hängde tvätt. Lite sånt som alltid behöver göras."Göralistan" är aldrig tom.......
 
Lyssnade färdigt på ljudboken idag, den var bra! Lite lik 100-åringen som försvann.
 
Nu har jag kollat på Idol, jösses vad duktiga de är!  Satte in alla foton också i nya albumet. Skönt att få det gjort.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

06 Sep 2018 10:21

Skönt att du fick vara ledig,
Jag läste om boken och tänkte precis samma sak, att den påminde om 100- åringen, men sen tänkte jag att det kanske var tvärtom....men kollade aldrig när den var utkommen

Kommentera

Publiceras ej