Inatt gick jag och lade mig 00.30. Sen tänkte jag, om jag vaknar tidigt imorgon  åker jag och tränar. Jag vaknade 7 och gick ut och fodrade hästar och mockade, matade grisar och får. Katterna kan aldrig komma samtidigt, så där får man springa och fylla på.
 
 
 
 
 
När jag kom in åt jag frukost, lade mig i soffan och såg ifatt på idol. Sen låg jag kvar en timme. När jag hade sett färdigt kände jag mig onyttig och gjorde musli och kokade sylt. Och drack kaffe!
 
 
Gick ut och öppnade till hästbetet och plockade fram skyltar till rallylydnaden.Eva och Louise skulle komma. Sen kom Helen och hälsade på. Vi drack kaffe och åt choklad som hon hade med sig.
 
Klockan 16 kom Eva och Louise.
 
Det gick kanonbra för Eva. Så roligt!Jag hann in en stund innan nästa gäng kom på vardagslydnaden. Gud vad de blåste. Kände mig helt to i skallen.
 
ikväll ska jag sova i tid, innan natten!
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Marianne

21 Sep 2018 07:33

Så det blev inget gym då?! Men sömnen är viktig för att träningen ska ge resultat.
Roligt när man ser hur det går framåt med djurens träning, minns de där kickarna jag fick när Ava och jag kom ett steg i rätt riktning...

Kommentera

Publiceras ej