Efter uppehåll i träningen på grund av förkylningen.
 
Jag åkte direkt efter jobbet till Skänninge och tränade. Det kändes bra!
 
När jag kom hem drack jag kaffe ute i växthuset. Tog på mig kjol, för det var väldigt varmt!!
 
Sen kom Tove och köpte lite kött. Hon red här förr. Men nu är hon vuxen och själv mamma!
När hon hade åkt så stack jag bort till Anette och plockade äpplen igen. Både fallfrukt till djuren och sen plockade vi en påse från trädet till oss att äta.
 
Sen gick hundarna och jag en långpromenad i skogen. Ja katten Arnold var med nästan hela tiden, men han stannade kvar i skogen sen! Vi hittade några dl svamp iallafall.
 
Kom hem vid 15. Då åt jag lunch och sen packade jag ihop vad jag skulle ha med på sycirkeln som en kompis har startat. Den började klockan 17. 
 
Vad roligt det var! Jag kände igen flera av de andra. Det var gamla bekanta från omsorgen, sedan mitt förra jobb.
 
Jag ska försöka var med alla tisdagar som jag inte jobbar.
 
Igår körde Tomas fåren till slakt. Imorgon hämtar vi skinnen och lite slaktavfall på em. Tomas är ledig för imorgon är det begravning för min pappa.
 
Begravningen är kl 11.30. Sen åker vi efter det, när vi hämtat hundarna.
 
Sista fotot på pappa och mig.

1 kommentarer

Marianne

19 Sep 2018 22:22

Men sycirkel, du har tydligen inte tillräckligt att göra..haha, klart det är ju lite annat än det vanliga och social samvaro är ju viktigt.
Tungt med begravning.

Jag ska försöka flytta Norriz senare i höst.

Kommentera

Publiceras ej