Det var en helt sjuk vecka. Inte nog med att jag bokat in för mycket, jobbade min mesta jobbvecka, hade hundkurser och hann med begravning, dop och bröllop!
 
Fredagen var ju jobbdag. Slutade ju på lördagen kl 10. Då det blåste något mycket så lämnade flera återbud till hundkursen. Så jag ställde in den. Det passade ju bra eftersom vi skulle på dop klockan 14! Det där med att planera......
Tomas var och hämtade fårkött och levererade en del, samt hämtade Victor vid tåget.
 
Jag hade tänkt att vi skulle packa färsen innan vi åkte och ta resten när vi kom hem. Men vi hann ju ingenting! För när de kom så hade just ett tak blåst av boden!!
 
Tomas lagade taket och Victor höll i stegen. Jag duschade! Hoppade över att raka benen (!) skulle ändå ha tights!
 
Vi var skapligt  klara halv två. Hoppade in i varsin bil eftersom hundarna fick följa med och vi ville att de skulle ha plats ordentligt.
 
Vi kom till kyrkan med några få minuter till godo. Men på parkeringen stod vår tidsoptimistiske son med familj, så vi gick in tillsammans.
 
Döm om vår förvåning när bröllopsmarshen börjar spela och in kommer de, i bröllopskläder!
 
 
 
 
 
 
 
Det var så fint med duktiga Fia som sjöng och prästen var lättsam och trevlig och tjej. Det blev en lång dag, tur hundarna var med oss! Vi kom inte hem förrän vid 21.
 
Vi tog en kopp kaffe och sen var det dags för att packa kött. Victor hjälpte också till.
 
Till midnatt var vi klara. Jag dök isäng.....Jobb söndag till idag.
 
Idag var Karin, Stella och Emilia här och på eftermiddagen två gamla jobbarkompisar på besök. Det var trevligt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej