Det blir visst mest skrivet på fredagar!
 
Fattar inte vart tiden tar vägen. Denna vecka var det ju endast ett jobbpass, men jag har ju gjort så mycket annat.
 
Måndagen var Karin här med barnen. 
 
Tisdagen pallrade jag mig iväg till träningen igen. Susanne har fortfarande problem med foten. Men nästa vecka kanske hon hänger med. När jag kom hem så kom min granne Anette hit och drack kaffe. På kvällen var det dags att sy igen på sycirkeln. Sydde nästan färdigt en gardin .till sovrummet. Har en söm kvar.
 
Onsdag till torsdag jobbade jag. På torsdagen, alltså igår, när jag kom hem så var jag ute en stund innan det var dags att åka till frissan. Gjorde lite nya slingor, så jag blev lite blondare. 
 
På kvällen skulle jag egentligen på möte till Blå stjärnan, men det blev inställt, som tur var. För jag var så himla trött.
 
Idag kom Karin och tjejerna igen. De var kvar till kvällen, då Stoffe och Tomas kom också så vi åt tillsammans allihop.
 
 
 
 
 
 
 
En mysig dag! Och imorgon kanske vi hinner ses och fika. Vi tänkte åka till Erikshjälpen och fika. Vi ska också till soptippen och granngården.

1 kommentarer

Marianne

17 Feb 2019 08:22

Du har så fint hår!
Härligt att komma igång med träningen igen, jag hade bestämt att börja på gymmet den veckan jag blev sjuk :( brukar ju träna hemma annars, men avvaktar med det några dagar och så bokar jag nog gym nästa vecka.
Vilken mysig fredag och fin hjälp ser jag att du hade ;)

Kommentera

Publiceras ej