8-14 var det jobb. När vi var på Maxi och handlade så hittade jag fodrade galonställ till småflickorna. För halva reapriset! Det fanns bara två set och märkligt nog i de storlekar de behöver. Är det inte höjden av tur. 124 kr för dina jackor och byxor med hängslen. De hade kostat 499:-
 
En kjol till Hilma fanns det med på samma ställ. Sånt gillar man att hitta! Halva reapriset.....:-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När jag kom hem väntade Karin och barnen med kaffe. Stella var glad som en lärka och Emilia provade kläderna flera gånger. Hon ville även ha kjolen som var till Hilma! 
 
När klockan var 16 så åkte de hem och jag gick ut och rastade hundarna och mockade i vindskyddet. Fodrade hästar och får.
 
När Tomas kom hem lagade vi wok. Tittade på Min sanning, om Peder Fredriksson.
 
Sov en stund i soffan innan vi tog kaffe och några stekta bananer som råkat bli lite prickiga.
 
Hoppas jag får sova inatt. Fattar inte att jag måste vakna hela tiden och sen vara astrött på kvällen.
 
 

Kommentera

Publiceras ej