Tomas är sjuk nu. Jag är lite bättre, men förstås trött.
 
När vi hade ätit frukost hörde Karin av sig och ville komma.  Ja det är väl samma baciller...... Vi ses ju så ofta.
 
Emilia var ridsugen. Hon hade tagit på sig ridbyxorna direkt på morgonen.
 
Vi fikade förstås, gick en promenad så Stella somnade och sen red Karin och Emilia tillsammans.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hur ska grimman sitta egentligen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
De var så fina! Fast Emilia ville inte rida så långt. Hon skulle ju mata hästar, vattna och gunga och allt möjligt!
 
Karin red både Birkir och Disa på ridbanan och barnen var inne hos mig. Det var full rulle. Stella har börjat prata. Hon har ett riktigt humör den lilla damen. Ibland klappar hon till Emilia! Om de blir osams!
 
Förrutom att ha umgåtts med busungarna har jag tvättat några maskiner och planterat om en del skott. Basilika och svartkål fick nya krukor och sen rensade jag lite ogräs ute nu ikväll. Det var jättevarmt ute idag. Även på kvällen. Nästan åskvärme.
 
Imorgon ska jag jobba igen. Hoppas att Tomas orkar fixa allt själv.
 
 

Kommentera

Publiceras ej