Att få vara barnvakt är ju toppen, då hinner man inte tänka på så mycket jobbigt!
 
Igår fick jag komma till VC efter mycket tjat och bollandes mellan olika människor  hela veckan.
Det var en trevlig läkare. Jag hade  förberett mig och skrivit en lista på hur jag mår och vad jag själv gör för att må bättre. Men han lyssnadepå mig, sa att jag hade en medelsvår depression och skrev ut medicin!!
Jag vet inte om jag ska ta dem. Funderar över helgen. Det var ju sååå mycket biverkningar. Och det tar flera veckor innan man får någon effekt.
Jag blev sjukskriven  i 4 veckor iallafall.
 
Efter VC igår så var jag hemma och fixade lite. Längre promenad i underbart sensommarväder. Satt ute och drack kaffe. 
 
Senare på eftermiddagen åkte mamma och jag och handlade. Det var 16 grader varmt, ändå hade en del vinterjackor med pälskrage på!!
 
Idag hade jag valpkurs på fm och sen har alla barnbarn varit här. Småtjejerna ska sova över. De somnade gott i soffan efter tacomys!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

marianne

22 Sep 2019 11:59

Så skönt med en läkare som ger dej den tid du behöver,
skogen, djuren och barnen är nog en tillräcklig medicin om jag får gissa, jag har alltid vägrat antidepressiva, då jag mår ännu sämre bara av att veta vilket gift jag stoppar i munnen. Ingen av de läkare jag varit hos har argumenterat emot mej...det säger ju faktiskt en del.

Vi har haft uppemot 20 grader och samma här, vissa kommer i vinterjackor medan andra kommer i shorts...haha kontraster.

Michi som var på bild med ponnyn är Katias sambos barn, hon bor hos de på heltid och har varit med hos Ava , ridit den islänningen som stod på Osdal ett tag och suttit lite på Magnus också.

Jag mår inte så bra just nu, men vet ju hur jag ska göra för att komma tillbaka och kämpar på....

kram

Kommentera

Publiceras ej