Igår innan jag gick hem från jobbet gjorde jag en tillbudsanmälan om mötet jag skrev om.  Det blir intressant att se vad det leder till..... 
 
På hemväg från jobbet hämtade jag Jim. Fördelen med att åka mycket bil är att jag hinner lyssna en hel del på ljudböcker! Just nu lyssnar jag på den andra boken i deckarserien Ölandsbrotten. Jag lyssnar sällan på deckare, men de är bra.
 
Idag kom Karin och Stella på fm. Emilia var på förskolan. Vi drack kaffe och Stella åt hur många rån som helst med mjukost med paprika i. 
 
Vi fick mycket gjort ute. Det var skönt, lite sol och ingen blåst. Efter en del jobb red Karin och Stella. Jag gick med hundarna.
 
 
 
 
 
 
 
 
Stella sa; Har du borstat tänderna på Tindra idag!? Hon har bra koll hon! Jag skulle ju borsta en tand för att minska inpackning just där. Men det är svårt själv, hon biter fast i borsten! En behöver hålla i tungan.
 
När Karin och Stella åkt hem hann jag jobba lite till innan jag åkte och hämtade Tyra. Vi bakade kakor som vi mumsade i oss en del av och sen var vi ute hos djuren en stund innan pappan hämtade henne.
 
 
 
Jag longerade Tindra och jobbade lite till ute innan vi gick in och lagade mat.
 
Hade tänkt städa lite och sätta upp ljusstakar idag. Men hoppas hinna lite imorgon. Då är jag också ledig.
 
Imorgonkväll kommer Victor igen. På fredag är det begravning....

1 kommentarer

Marianne

02 Dec 2021 11:35

Oj var det ett sånt jobbigt möte, fy, var kollegorna också med eller är det bara du?
Jag lyssnar mycket på bok när jag fixar här hemma, på promenader och när jag ska sova. Jag har lyssnat på Herta, 6 delar, hoppas det kommer fler. Nu lyssnar jag på en deckare. Jag blandar spänning, feelgood, historia och biografier.
Så fina fåren är, ibland saknar jag mitt liv med djuren.
Vad duktig och modig Stella är som rider ut med mamma, de blir nog proffs de där flickorna, haha.
Jobbigt med begravningen, men samtidigt skönt att få ett slut. Kram

Jag gjorde paprikasoppan igår, det blev jättegott, serverade den lite varmare än ljummen, men mitt bröd blev inte som jag ville, men man kan ju inte få allt, hihi

Kommentera

Publiceras ej