Slutade jobba imorse och åkte direkt till teckenkommunikationskursen. Idag spelade vi bingo! Fick träna på siffror. Jättekul var det!

Sen åkte jag och tränade på nautilus en timme ungefär. Kommer nog känna av det imorgon.....

Karin och jag kom nästan hem samtidigt. Jag gick och fodrade hästarna och hon lagade mat.

Vädret har varit skit idag med, så det har blivit lite annat än ridning. Vi har jobbat hårt hela eftermiddagen!

Imorgon kommer hovslagaren tidigt, hoppas att vi kan rida något efter det.

På kvällen har vi fixat med diverse datajobb. Har bland annat skickat iväg min film på Nellie, signalbeteendet som var kvar att redovisa till Hundens hus.

Karin åkte nyss hem för att sova, jag ska göra detsamma.....:-)

1 kommentarer

Anna

30 Nov 2009 23:02

Sov så gott :) Sugen på spåra lite nån dag :)

Kommentera

Publiceras ej